Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Raskaana vai rintasyöpä?
Olin tässä yhtenä iltana saunassa ja aloin ihmetellä miksi oikeaa rintaani kutittaa tai miksiköhän sitä tunnetta kuvailisin. Hämmästyksekseni huomasin, että nännistä tuli pari tippaa aivan maitomaista nestettä. Se oli väriltään ja koostumukseltaan selkeästi mielestäni maitoa. MUTTA... Lapseni ovat kuusi ja neljä vuotiaita, enkä ole imettänyt yli kolmeen ja puoleen vuoteen. Raskaana minun ei pitäisi kaiken tieteen mukaan olla. Normaalit kuukautiset olivat kaksi viikkoa sitten ja sen jälkeen ei sänky hommia ole tullut tehtyä. Voiko tällaista aiheuttaa pikkuhäiriö kuukautiskierrossa? Yleensä väliä on 28 päivää, nyt viimeksi se oli 33 päivää. Lähisuvussa ei rintasyöpää ole, eikä patteja ole löytynyt, mutta seuraavana aamuna "maidon" tippumisesta oli oikean rinnan maitorauhaset selkeästi turvoksissa. Ja toistan; raskaana minun ei todellakaan pitäisi olla. Kuukautiset tulleet, eikä ehkäisynkään pitäisi pettää. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia tai onko tietoa mistä tällainen johtuu?- Raskaana vai rintasyöpä?hepa
- Re: Raskaana vai rintasyöpä?minttu30
- Re: Raskaana vai rintasy�p�?Mariina