Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxol ja karboplatiini - mahavaivat

Kiitos vastauksestasi!
Jalkasärkyyn sain Triptyl iltaisin ja Tramal tarvittaessa. Ne ovat auttaneet tosi hyvin. Kovaa hermosärkyä ei ole tullut. Edellisellä kerralla ne kestivät monta päivää niin, etten päässyt paljnon edes liikkumaan. Jalat ovat nytkin kyllä heikot ja kävely on vähän huteraa. Minulla on vielä lisävaivana vaihdevuosihikoilut, niiltä ei ole saanut kuin 2 tunnin pätkiä nukkua ja nyt tämä lääkitys on auttanut siihenkin, että saan nukuttua vähän pidempiä pätkiä yöllä.
Iso leikkaus minulle tehtiin syyskuussa. Postettiin molemmat munasarjat ja kohtu sekä kaikki vatsan-alueella olevat imusolmukkeet. Syöpäsoluja löytyi vain munasarjassa olevasta kasvaimesta.
Olen ollut aina ummetukseen taipuvainen, mutta nyt tämä on ihan erilaista. Suolen liikkeet tuntuvat lakanneen kokonaan, ei tule enää ns. ulostamisen tunnetta. Edellisen hoidon jälkeen ei ollut tätä ylävatsaturvotusta, jota on ollut jo pari päivää.
Päivä kerrallaan mennään, Riituli52
Riituli52 | 7.11.2011 klo 09:27:43