Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Huolestuttavia kuulumisia
Olenhan munasarjasyöpään sairastunut n. vuosi sitten. Leikkaus oli radikaali ja hoidot päälle jotka loppu heinäkuussa. Työelämään palasin syyskuussa. Nyt sitten olen reilu kaksi viikkoa ollut töissä terveyskeskuksen vuodeosastolla. Siellä olen paljon tehnyt nostelutyötä potilaiden kanssa. Muutenkin aika fyysisesti tehokasta työtä. Minulla on kipeytynyt se munasarjojen "paikka" mistä ne poistettiin ja siltä puolen missä oli se kasvain. Samanlaista vihlovaa tunnetta. Iltaa kohti pahenee. Myös iskias vaiva samalla puolen. Toissa päivänä tunsin siellä palpaatiolla ihan sellaisen "möhkäleen". Pelokas tunne että syöpäkasvi on sinne tupsahtanut. Oliskokohan mahdollista uusiutuessa miten nopeasti kasvi kasvaa? Onko kellä kokemusta? Mitenkä nopeasti voi merkkeri arvot nousta ylöspäin? Viimeksi otettu marraskuussa ja silloin oli normaali. Nyt saan tuloksen keskiviikkona. SOitin sairaalan syöpähoitajalle ja selvitin asian. Kertoi että tule lääkäriin perjantai aamuna. Enhän minä huolestuneena kuullut että vasta 1.2 perjantaina. Ajelin sitten eilen sairaalaan 70km. Odottelin siellä aikani. Selvisi että olen vääränä päivänä. Yritin vähän syöpähoitajalta kysellä, että jopa lääkäri vähän ultralla katsoisi, mutta ei kuulema kerkee. Nyt täällä kotona kärvistelen ja jännitän ensi viikkoon. JOka vihlasu ja tuntemus syö naista.- Huolestuttavia kuulumisiapike44
- Re: Huolestuttavia kuulumisiaMartuuli