Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
elättekö normaalia elämää
Itselläni kolme sytoa takana. Ensimmäinen paklitakseli-karboplatiini, meni ihan ok. seuraava ei sitten ei toiminut tuli allerginen reaktioi, annettiin vain karboplatiini, näiden hoitojen välissä noin kaksi viikkkoa tosi normaali olo. Viimeiset näytteet: CA12-5= 12 kU/L B.Leuk 4.4S-CEA 4.4 + kaikki muut arvot viitearvojen sisällä.
Kolmas syto oli Taxotere+ karboplatiini. keskiviikkona olisi 4 hoito.
En tiedä olenko ihan normaali, mutta ei ole tullut pelkoja kuolemasta,
olen noiden hoitovälien viettänyt normaalia elämää, ottanut muutaman oluen ja jopa polttanut muutaman sikarin.
Minulle on vaan tullut sellainen tunne, että eletään nyt enenkuin ei voi enään elää.
Pitäisikö kaikkea pelätä kun ei tiedä mitä edessä on, pitääkö tosiaan olla syöpäpotilas koko ajan, olen jopa ruvennut inhoamaan koko syöpä sanaa, jos minun täytyy kertoa jollekkin mikä minua vaivaa, kerron että
minulta on leikattu pahanlaatuinen kasvain pois.
Minun syöpäni on kohdunrunko-osan syöpä jossa imusolmukkeista 29 löydettiin kolmessa syöpä.
Kai minä sitten kuolen, mutta jokaisella se kai on edessä.
Kaikkea jaksamista kuitenkin toivon nuoremille tähän sairauteen joutuneille ja varsinkin niille joilla lapsia. Itselläni aikuiset lapset, vaikkakin nuorin 19v.
En halua olla negatiivinen, varsinkaan kun olen tosi positiivinen ihminen, mutta jotenkin tuntuu, että näissä syöpähoidoissa viedään ihmiseltä kaikki pois, miksei voi elää ihan sitä normaalia elämää siinä välissä kun ei ole noita pahuksen huonoja päiviä.
Kaikille oikein aurinkoista Juhannusta, elämää ei pidä ottaa niin vakavasti, eikä aina kannata tuijottaa tuloksiin, maailmankaikkeus on niin ihmeellinen.
- elättekö normaalia elämäämek
- Re: elättekö normaalia elämää1elisabet