Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kiitos Evita!
Hienoa kuulla, että olet energinen ja hyvillä mielin!Sinulla onkin pitkät matkat käydä päivittäin sitten sädetyksessä. Tyhmältä tuntuu parin minuutin hoidon takia ajella, mutta kun siihen vaan asennoituu oikein niin on helpompi kestää se ravaaminen. Ja siihen kannattaa alkaa asennoitumaan vasta, kun sytostaattihoitoputki on ohi.
Itselläni on alle 40 km matka kotoa, tosin tulen käymään työstä käsin sädetyksessä päiväseltään, niin matkaa ei ole puoliakaan tuosta.
Muistat vaan ulkoilla joka päivä jaksamisen mukaan, niin se piristää mieltä ja tuulettaa ajatuksia. Itse olen kiitollinen koiristani, jotka pakottivat ulkoilemaan. Eivätkä tuntuneet olevan moksiskaan, kun pahimpina päivinä olin vetämätön ja teimme lyhyempiä lenkkejä eikä hermoni olisi kestänyt paikallaan seisoskelua.
Nyt viimeisimmästä tiputuksesta lähes 4 viikkoa ja sädetykset alkavat viikon kuluttua - ja töihinkin palaan ensi viikolla. Ihan mukavaa palata arkirytmiin ja rutiineihin.
Tämä puolen vuoden sairasloma kyllä teki fyysisesti ja henkisesti hyvää!
- Kiitos Evita!Pirka
- Re: Kiitos Evita!tarde
- Re: Kiitos Evita!Pirka
- Re: Kiitos Evita!tarde