Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hikiongelma
Hei,minä en ole koskaan hikoillut kovinkaan voimakkaasti ja tuntuu, ettei leikattu kainalo eritä enää hikeä ollenkaan. Mutta minä koin, että koko leikattu alue haisee leikkaushaavalta tai sairaalalta niin, että haju tarttuu vaatteisiinkin - yök.
Nyt sädehoitojen jälkeen se haju on onneksi hävinnyt lähes täysin. Sädehoitolääkäri sanoi minulle, että kenenkään ei olisi viisasta käyttää roll on -deodorantteja, koska siinä pallossa bakteereilla on mukava kasvualusta.
Kainalokarvojen ajelun olen kokenut ongelmaksi, kun pelkään, että tyhjennettyyn kainaloon tulisi haavoja enkä toisaalta ole uskaltanut mitään aineitakaan käyttää. Siinä kainalossa onneksi karvankasvu tuntuu muuttuneen leikkauksen ja sädehoitojen jälkeen olemattomaksi. Onko jollain vinkkejä? Olen pikkusaksilla leikannut kasvaneet haituvat.
Leppoisaa viikonloppua kaikille:)
Santtu
- hikiongelmamimi
- Re: hikiongelmaPäivä kerrallaan
- Re: hikiongelmalillukka
- Re: hikiongelmasanteri
- Re: hikiongelmamimi
- Re: hikiongelmamerja
- Re: hikiongelmaanemone
- Re: hikiongelmaSaana
- Re: hikiongelmamimi