Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Eihän täällä kukaan keskustele
Hei Kaikille, Keskusteluissa on luonnollisesti useimmiten Rintasyöpä , se kun on Naisten yleisin syöpä. Epävirallisten tilastojen mukaan yksi yhdeksästä sairastuu siihen. Syytä ei tiedetä miksi osa soluista kehittyy syöpäsoluiksi tutkimukset ovat ympärimaailman työnalla. Tää foorumi on yksi tekijä auttamassa asian edeistymistä. Vai luuleeko joku että tänne kirjoitetaan ajankuluksi , minä en sitä ainakaan tee. Jokainen kokemus tai mieltä askarruttava kysymys voi löytyä täältä. Olen aivan varma että syöpään perehtyneet lääkärit lukevat tätä palstaa. Monta kertaa on niin että sana syöpä saa ihmisen pois tolaltaan ja lääkärin vastaanotolla ei sitten saa sanaa suustaan, jännittää ja pelottaa. Täällä voi kirjoittaa ajan kanssa ja miettiä sekä lukea omia/toisten kokemuksia. Mulle tää on semmonen henkireikä , mulla kun ollut tapana koko ikäni kirjoittaa asioista , ennen paperille ,nyt tänne nettiin , jos se tois lohtua jollekin.Me selviämme kaikki voittajina tästä sairaudesta.Halataan.- Re: Eihän täällä kukaan keskusteleTellme