Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kyllä se koettelee!
Melkein kun omaa kertomusta lukisi. Jotenkin lohduttavaa vaikka en halua, että sinulta mitään löytyy. Luulin vaan, että olin niin suuri poikkeus näiden jatkuvien huonojen uutisten kanssa. Itselläni oli pieni kasvain oikeassa, joka sitten päätettii mangneettikuvata onneksi ennen leikkausta, jotta ei tarvinnut moneen otteeseen leikkurissa käydä. Löydöstä sitten olikin toisessa rinnassa kolme kasvainta ja toisessa yksi ja vielä etäpesäkettäkin. Eli oikein kunnolla molemmissa. Vartiaimusolmuketutkimuksessa sitten toinen kanalokin todettiin sairaaksi ja tyhjennettiin. Eli säästävästä leikkaussuunnitelmasta tuli molempien rintojen poisto ja toisen kainalon tyhjennys. Nyt olen paremmalla puolella nimittäin sytot ja säteet on loppuneet ja olen vuosikontrollissakin käynyt, mutta täydennyskuvia vielä otetaan koska haluaisin korjausleikkaukseen.Vuosi vierähti syöpäpotilaana ja toivottavasti nyt vaan saisi olla terveenä.
Toivotaan kuitenkin, ettei sinulta enempää tuota löydy, mutta jos löytyy niin hyvähän se on nyt heti eikä siten kun on joiltakin lukenut, että suunnilleen vuoden päästä uusi rumba. Kyllä se syöpä on melko pirullinen tauti, kun sitä ei tahdo löytää vaikka kuinka metsästävät.
Jaksamista sinulle.
- Kyllä se koettelee!seijuli
- Re: Kyllä se koettelee!kesätuulahdus