Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohtusyöpä

Hei aurinko!

Mie en ehtiny kun yhen diapamin ottaa olin ekana leikattavana. Avoleikkaus oli minulla. Yllätyin itsekin miten "selväjärkinen" olin leikkauksen jälkeen. Laittelin osastolla viestiä ja soittelin lapsille kuulumisia. Vieraita en silloin leikkauspäivänä halunnu ja hoitajat sanoivatkin et on parempi tulla vasta seuraavana päivänä. Leikkauksessa laitettiin virtsakatetri ja treeni eli pussit molemmin puolin kehoa.
Minut leikattiin Koksissa eli Kotkassa. Tiistaina leikattiin perjantaina olisin päässy pois mut halusin olla viel lauantaihin. Asun yksin ja pelkäsin et pystynkö hallitsemaan noita kipuja, hyvin on kuitenkin menny. Nostella ei saa mitään maitopurkkia painavampaa. Et ostoksil tarvin kaverii ja hieman jossain kotitöissä.

Kännykkää saa pitää auki.

Odottelu se tässä raskainta olikin. Minäkin pelkäsin ihan hirveesti. Mut ihana hoitaja sai minut vakuuttuneeksi et pitävät minusta hyvää huolta. Niin myös oli. Ruokahalu minulta meni muutamaksi päiväksi, mutta nyt maistuu taas lähes kaikki.

Kysele vaan minä vastaan mielelläni. Sairaslomaa minulla on huhtikuun 5 päivään asti, siis reilu kuukausi.

Nyt tietysti jännitän tuloksia...............apuva.

Nautitaan auringosta ja keväästä kaikesta huolimatta.

ps. aika sekavaa tekstiä ei miun parhaita puolia tää kirjottelu. mut jos sinulle apua näistä niin hyvä juttu.
elämä opettaa | 8.3.2009 klo 14:37:57