Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Antibiootit ja sytot
Hei!Minulla jatkettiin 26.5 noin puolen vuoden hoitotauon jälkeen sytostaaattihoitoja Erbitux-Irrotekaani-Fluoro-Uracil-Anntrex ja 16.6 aloitin ennaltaehkäisevästi Tetralysalkuurin jota otan 30.8 asti jolloin pääsen tt-kuvauksen. Nyt minulla ei ole ollut muita sivuvaikutuksia kuin kerran viikossa väsypäivä ja pari päivää ummetusta.
Viimekesänä olin kutiavan rupinen kauttaaltani,huulet turpos ja vuosivat verta, silmätulehduksia,hammas irtosi, jalkapohjat märkivät, kynsiä irtosi varpaista, sormien kynsivallit tulehtivat ja tosi väsynyt melkein koko ajan, söin antibioottikuurin melkein joka hoidon välissä.
Olen nyt saanut hoitoja kahtena päivänä viikossa, nyt jatkossa 2 päivää joka toinen viikko, nyt jaksan nauttia kesästä varjossa. Sitte mulla on vielä ennaltaehkäiseväati kosteuttavat silmätipat 4xpäivä ja yöksi antibioottisalva.
- Antibiootit ja sytotAnette-60
- Re: Antibiootit ja sytotKarhutar
- Re: Antibiootit ja sytotAnette-60
- Re: Antibiootit ja sytotminmai
- Re: Antibiootit ja sytotmimmu45
- Re: Antibiootit ja sytotKarhutar
- Re: Antibiootit ja sytotaino51
- Re: Antibiootit ja sytotmimmu45