Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jännitys laukesi

Hei Karhutar ja muutkin!

Mukava kuulla, että mielesi on nyt rauhoittunut ja hyvä. Voit hyvillä mielin odotella ja valmistella joulun tuloa.

Itse olin heinäkuussa samassa vaiheessa kuin Sinä. Minulla meni sädehoidot kuin leikiten. Joka päivä tietenkin pitää mennä paikalle, mutta itse hoito oli kohdallani todellakin helppo ja selvisin ilman mitään sivuvaikutuksia koko rumban ajan. Muutenkin oloni oli helpottunut, kun ns. pahin oli takana päin, eli leikkaus ja sytostaattihoito. Vaikka eivät nekään loppujen lopuksi olleet niin kauheita, kuin alunalkaen kuvittelin.

Tänään menen 40 euron lahjakortin turvin laitattamaan hiuksiani, jotka ovatkin jo kasvaneet hyvään mittaan ja ovat lisäksi kiharat ja paksut. Aion laitattaa niihin raitoja ja vähän muotoiluttaa tukkaani. Sitten menen ravintolaan syömään mieheni kanssa. Meilla molemmilla on nimittäin syntymäpäivä tänään. Vielä ennen lähtöäni kampaajalle leivon kakun huomiseksi työpaikalle. Siellä ne jo "kieli pitkällä" odottavat. Ovat nimittäin tottuneet siihen, että joka vuosi tulee kakku.

Kyllä tässä elämässä on hyviäkin hetkiä. Aina kun vain osaisi niistä nauttia silloin kun niitä tarjotaan.

Lämpimiä jouluisia ajatuksia lähettää Kehäkukka:=))
Kehäkukka | 11.12.2007 klo 11:44:42