Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ero syövän vuoksi?
Varmaan tosi raskas asia käsitellä samaan aikaan taudin ja keskenmenon kanssa. Tulee mieleen, että nyt on kohtuuton taakka yksillä hartioilla.Meillä on kuitenkin viellä elämää edessä, varmaan erilainen kuin ennen, mutta voi olla parempikin. Sä voisit varmaan iältäsi tyttäreni, olen 53. Kerrot siellä säätiöllä koko tarinan, niin saavat valittua sinulle sopivan tukihenkilön. Mullakin syöpälöydös oli jo levinnyt. Sain tukihenkilöksi 72 vuotiaan kaks kertaa rintasyövän ja kerran keuhkosyövästä selvinneen rouvasihmisen. Vallan mahtava tyyppi, osas ymmärtää ja tsempata vielä kerran kestetään. Sulla erilaiset murheet. Monta muuta asiaa ja syöpä.
Koita jaksaa, nähdä itses arvokkaana ihmisenä ja löytää se elämänilo. Mä olen oikein seuraamaan, koska nauran ja monistan tilanteita. Halaukset sinulle!
- Ero syövän vuoksi?eukrasia
- Re: Ero syövän vuoksi?Minnalla
- Re: Ero syövän vuoksi?eukrasia
- Re: Ero syövän vuoksi?saltsu67