Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: miten yleistä rintasyövän uusiminen?

Hei Tuulia ja kaikki muut!
Mulla on uusinut rintasyöpä,ensin 2001 totaalipoisto ja nyt sitten keväällä 2005 etäispesäkkeitä maksassa.En ole halunnut korjausleikkausta ja nyt en sitä enää saakkaan.
Kiinnitin huomiota Tuulian kirjoituksessa yhteen lauseeseen:"olen sinkku..."Sama vika minulla.Olen huomannut saman kuin Tuuliakin,miehet pelästyy kun kuulevat syövästä.Pelästyivät jo ennen tätä uusimistakin.Tulee sellainen olo että ei uskalla luottaa toisen sanaan.Niin "monta" kertaa on saanut kuulla että ei haittaa mutta sitten on haitannut kuitenkin.Aluksi ollaan kovin kiinnostuneita mutta kun kertoo omasta tilanteestaan,tulee kiire takavasemmalle,siis ei minulle vaan miehille.Olen ihmetellyt kun tästä aiheesta ei oikein ole kommentteja kuulunut ja olen varma että en ole ainoa jolla ei ole parisuhdetta.Jos on vaikeaa "terveillä" luoda uutta parisuhdetta niin meillä leikatuilla se on kaksin verroin vaikeampaa.
Tämä kommenttini tuli nyt kyllä väärän otsikon alle mutta pistäkäähän kommentteja,arvon sisaret.
Aurinkoista kevättä!
Mirja | 15.3.2006 klo 10:40:01