Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: treeni keuhkoissa

Mulla on levinnyt rintasyöpä ja tyhjennyksiä takana ainakin 10, kesäkuussa tehtiin löydös. Mä olen saanut jo 6 tippaa ja vasteet on hyvät. Nyt tulee vielä ainakin yks syto ja sit katsotaan, että leikataanko rinnassa oleva nyt 3 cm kasvain pois. Juuri viime viikolla sain kuulla, että imusolmukkeet nyt normaalit ja keuhkojenkin tilanne hyvä. Nestettä ollut vaan niin kauan, että pakko saada kuivaks ja mun opetella hengittämään taas oikein. Yleiskunto ja mieliala nousi 100 kertaa, pystyn taas oleen jaloillani ja kävelemään pieniä matkoja. Tuo kohdekipu vaa n kiusaa. Sain siihen jo vinkkejä, mistä vois johtua, treeni liikahtanut ja painaa johonkin tuntoaistiin esim pleuraan. Pitää koittaa olla asennossa jossa ei satu, niin jospa hakin paikkansa takas , muuten pitää korjata.
Eli mä oon hoitojen paremmalla puolella. Tsemppiä sinulle, alku tuntuu raskaalle, mutta helpottaa henkisesti hoitojen edetessä.
Minnalla | 27.10.2013 klo 03:09:32