Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kipeä tiputuskäsi

Hei
Minulla vasen tiputuskäsi meni tosi huonoon kuntoon jo heti toisella CEFfillä. Suonet mustuivat ja kirvelyä kyynärpäähän asti. Uskoin tuon johtuvan siitä että sillä tiputuskerralla sattui olemaan ruuhkaa ja sain odotella aika kauan ennen huuhteluita ja koko prosessi kesti kauan, melkein 5 tuntia. Lämpöpakkausta ei myöskään riittänyt kaikille joten käsi oli tipassa jääkylmä. Uskon että näillä on ainakin jonkin verran vaikutusta. Seuraavilla kerroilla olen ollut vaativaisempi ja huhuillut heti kun tippa on loppunut ja seuraava pitää saada.

Minulla on kyllä voinut tiputtaa tuohon toiseenkin käteen. Siinäkin kyllä vähän kipua ja suonet mustuneet. Ikäviä juttuja, mutta kai ne kaikki paranevat. Minulla ilmeisesti heikot suonet kun kestivät vain kaksi tippa / käsi ennen kipuja ja mustumisia.
Syksy2013 | 1.4.2014 klo 12:29:10