Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jälkitarkastuksesta...
Minulla on toukokuussa nelivuotiskontrolli.Syyskuussa minulle tehtiin uusi rinta ld-kielekkeeä selästä.riesana on ollut ,että selän haavaan kertyy nestettä.Kahdeksasti sitä on punktoitu.Arpia sain siitä leikkauksesta 92cm.Oli pitkä leikkaus .Minut vietiin ensimmäisenä leikkaussaliin.Tuotiin osastolle 18.30.Toista rintaa pienennettiin ja kohotettiin.Olin yli kolme vuotta yksirintainen.Leikkausjonossa olinyli vuoden.Sai sitten peruutuspaikan.Olin istuttamassa kukkasipuleita penkkiin,kun sairaalasta soitettiin.Se oli maanantai.kysyivät tulenko sairaalaan tiistaina niin keskiviikkona leikataan.Oli rankempi leikkaus kun osasin odottaa.Onneksi se on takanapäin.Sain mitä halusin.Tuntui ensin leikkauksen jälkee ,mitä minä nyt odotan.Ei tarvitse odottaa mitään.Paitsi toukokuussa nelivuotiskontrollia.Tuntuu,että voin unohtaa nämä rankat kokemukset.Ne olivat ja niille ei voi mitään.Tuntuu ,että voin unohttaa syövän ja elää normaalia elämää.karlip11- Jälkitarkastuksesta...hipura
- Re: Jälkitarkastuksesta...Karhutar
- Re: Jälkitarkastuksesta...karlip11
- Re: Jälkitarkastuksesta...Kristitty Lilja
- Re: Jälkitarkastuksesta...Kristitty Lilja