Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Jäähanskat
Hei taas kerranEilen olin viimmeisessä CEF-tiputuksessa.Tähän mennessä olen voinut aivan kohtalaisesti.Pahoinvointi lääkkeet ovat tehonneet niin että olen ollut töissä aivan normaalisti.Hiukset vain katosi aika alkuvaiheessa.Peruukkiin olen tottunut niin että se kuuluu aamurutiiniin.Ensin se ja sitten silmälasit että löytää tien vessaan.Vitsinä voikin pitää että minulla nämä toimet ja ukkelilla tekohampaat ja kuulo laite.
Nyt sitten sain tarkempaa tietoa seuraavasta hoidosta joka on Taxotere kolmekertaa.Sillä on kuulemma sivuvaikutteena käsien jalkojen turvotus sekä hilseily ihossa ja kynsien vaurioituminen.Pahimmassa tapauksessa niiden lähtö.Jäähansikkailla yritetään estää että vauriot olisi pienemmät.Minulla on jo käsissä työperäinen kontakti ihottuma.Olen allerginen havupuille ja niistä irtoaville pihkalle ja hartsille m.m.Työkseni teen paperi massatehtaalla laatu kokeita.Nyt sitten on edessä sairaslomaa ainakin nämä kolmen hoitokerran ajan.Onko kellään kokemuksia jäähansikkaista ja muusta seuraamuksista?Ja onko ketään muuta joka on allerginen niin kuin miä allerkia nimitys on Kolofonia-allergia.Meillä kukkii jo krookukset että nauttikaamme keväästä se tuli sittenkin.Voimaa teille kaikille seija-anita
- Jäähanskatseija-anita
- Re: Jäähanskatpiooni
- Re: Jäähanskatpiooni
- Re: Jäähanskatseija-anita