Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Nenänielusyöpä
Hei kaikille,minä en ole tänne kirjoitellu,mutta lukenut olen teidän kaikkien taistelua syöpää vastaan.Minä itte sairastuin nenänielusyöpään 2010,sain sädehoitoja 37 kertaa ja kerran viikossa sytostaatteja,hoidot loppui 20.4.2011.Eli minulla tulee tervettä aikaa nyt 2v,eli juhlan paikka. Käyn edelleen sairaalassa,missä peilataan nenänielu,tänään oli sellainen käynti,ja syöpä pysyny poissa.Olihan se rankkaa aikaa kun sairastin,nytkin parantelen ittiäni vielä,sädehoidot aiheutti paljon vaivoja,minä joudun laittamaan tekohampaat ja nyt vielä jossain vaiheessa leikataan korvaa,koska siitä meni kuulo,ja tukkoinen koko ajan ja en kuule sillä.Ja paljon muuta vaivaa,suunkuivuminen ja niskasärky,ja voimien palutumista odottelen.Mutta onnellinen olen että syöpä ei ole uusiutunu,koitan vaan mennä päivä kerrallaan eteenpäin. Kevät tulee ja lumet sulaa,toivotan teille kaikille hyvää kevättä ja kaikkea hyvää ja voimia,jotka taistelette syöpää vastaan.Terveisin,Sanna- Nenänielusyöpäsanna1