Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 2. Taxotere tänään
Nyt tiputuksesta mennyt runsas viikko ja tänään alkaa olla jo ihan normaali olo. Pääsin paljon helpomalla, kuin viimeksi. Eniten haittasi neulastasta johtuvat kivut ja kova väsymys. Kolmena päivänä väsytti ihan älyttömästi ja pää tuntui tukkoiselta. Eilen vatsa oli vähän sekaisin, mutta sekin paljon lievempänä kuin viime viikolla. Väsymys sai mielialankin tosi alakuloiseksi, mutta nyt jo mielikin on pirteämpi.Välillä tuntui olevan nälkä koko ajan. Ihan jatkuvasti olisi voinut mättää suuhunsa jotain. Tekee myös mieli erilaista ruokaa, mitä normaalisti. Nyt pari päivää on mielessä pyörinyt jauhemalsapihvit. Taitaa olla ainakin pari vuotta, kun olen semmoisia syönyt ja itse en ole niitä ikinä tehnyt. Nyt taidan koittaa miten onnistuu. Jospa se maksa vaikka pitäisi hemoglobiiniakin paremmin normaaliarvoissa.
Mitetin myös tuota influenssarokotetta. Olen ymmärtänyt, että ei ole mitään hyötyä ottaa sitä sytostaattien aikana. Ihmisen immuunijärjestelmä on niin heikko sytojen aikana, että se ei ,hodostaisi vasta-aineita rokotteelle ja näin ollen rokotteesta ei tulisi hyötyä. Pitääköhän paikkansa tämä käsitys ?
- 2. Taxotere tänäänHannele68
- Re: 2. Taxotere tänäänSantruzka
- Re: 2. Taxotere tänäänHannele68
- Re: 2. Taxotere tänäänSantruzka
- Re: 2. Taxotere tänäänuukole
- Re: 2. Taxotere tänäänuukole