Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Heikotusta CEF:stä

Heips!

Tänään meni sitten minulla se viimeinen CEF suonistoon !! Leukkarit olivat palautuneet hienosti ja HB:kin noussut - olenkin ollut aika virkeä sen tokan jälkeen - ja maksakin lähes normaaliarvoissa... Toivottavasti tilanne on yhtä hyvä tämän viimeisenkin jälkeen!

Mutta piti vastaamani sinulle, eikä hehkuttaa vaan omia juttuja. Minulle on tullut lievää hengenahdistusta (eka kerralla eniten, kun silloin olin eniten turvoksissakin) jos yrittää rivakammin liikkua tai käsillä tehdä jotain.
4-7 päivät ovat tympeitä ja liikkuminen hidastunutta ja olo veltto ja jotain hetkellisiä huimauksen/heikotuksen olotiloja, mutta ei suinkaan tuossa määrin mitä sinä kerrot... ainakaan tähän astisista. Nuo päivät ovat kuluneet kyllä koiralenkkejä lukuunottamatta lähinnä petillä lukien tai leffoja katsellen.

Tästä toivon mukaan toipuminen alkaa. Jo lähes kolmen millin hulmuava hiuspehkoni on kuitenkin ruvennut tummentumaan, vaikka luulin sen jäävän ihan harmaaksi!! Odotan innolla, että voin lopettaa peruukin käytön ja teen sen heti, kun sänki puskee kunnolla esiin!

Voimia edelleen, Typsy .. ja kaikki muutkin. Suunta on ylös nyt täältä hoitojen pohjapisteestä.
palsternakka | 3.7.2013 klo 17:33:38