Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hei pitkästä aikaa
Siitä onkin aikaa kun olen tänne kirjoitellut.Niin no siitä Xelodasta kyselin viimeksi.
Olen nyt käyttänyt sitä ehkä 4 jaksoa.
Keuhkoista otettiin tt-kuva ja oikean lohkon pesäke oli poissa ja vasemman pysynyt ennallaan -jippii !
Olen vaan huolissani aivoissa olevasta kasvaimesta. Siellä on painetta ja siihen syön kortisonia.Sain luvan vähentää pikkuhiljaa pois koko kortisonin , mutta kun pääsin kahteen tablettiin päivässä, tuli pää kipeäksi.
Eli ei kun takaisin kolmeen tablettiin.
Se vaan tuo minulle niin vaivoja tuo Dexametason.Pahinta on tuo neste ja tietty "kuukasvot"....vaikka miten haluan ajatella ja tiedän mistä johtuu, niin aina ei jaksa.
Sitten vaivaa kun minulle ei kuulemma kannata shtunttia asentaa ja ilmeisesti sädehoidotkin on mahdolliset päähän annettu (kaksi eri kertaa ja 6 kerrallaan, väliä oli ehkä 2-3 vuotta) - niin mitä seuraavaksi , jos kerran on niin ettei syto sinne pääse....
Oli minulla kyllä jossain vaiheessa sielläkin pienentynyt se kasvain, että en tiedä sitten mikä tilanne on nyt..Ensi kuun alussa sen kuulee.
Ihmettelin etteivät samalla kuvanneet päätä kun kerran keuhkotkin , tuossa männä viikolla.
Maksaako se enemmän jos vetää puoli metriä pidemmälle sitä laitetta...
Pitää vaan huokaista syvään ja antaa elämän virran viedä, kuljettaa se meitä sitten minne kuljettaa, ainut mitä itse voi tehdä on pitää elämänhalua yllä.
- Hei pitkästä aikaaseliisa