Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Papaluokitus 3, kasvaimia rinnassa 2, leikkaukseen menossa, mitä tarkoittaa?

nyt on sitten jo leikkauspäivä tiedossa ja jännittää aina vaan enemmän.. Nyt olen alkanut miettiä sellaista asiaa kun sen puolen kainalo, jonka puolen rinnassa ne patit on, on aina ollut vähän arka. Esim. Rollo-onia laittaessa sen huomaa. Nyt väistämättä tulee sitten mieleen se huonoin vaihtoehto et sielläkin on jotain vaikka oikeasti uskon (tai ainakin yritän) että ne on vaan jotain hyävnlaatuisia ja tää on väärä hälytys ja muistutus mulle että nauti elämästä!
Kannattanee mainita lääkärissä vaan musta tuntuu et ne ajattelee et mä olen alkanut kuvitella asioita kauhuissani. Eikä kiinnosta saada "luulotautisen" leimaa, jonka tässä nyt kyllä on kokenut kokoajan saavansa siitä kerrasta alkaen kun pattia eka kerran lääkärille näytin. Kiitos kiitos paljon vastauksista ja aurinkoa kaikkien elämään!!!!
Vilpertiina | 10.7.2008 klo 16:52:26