Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Masennus..
Kiitos kaikille tsemppaajille.Kyllä niistä itsesäälin kiemuroistani pääsin yli, ehkä tarvitsin sitä. Kun aikani pyöritin päässäni synkkiä ajatuksiani, niin kyllä se ahaa elämyskin sieltä pulpahti ja nosti jaloilleen. Tänään sanon: Kiitos näiden hoitojen. Miten olisi, jos näitä ei olisi. Kaikesta huolimatta onnellisuudesta, vahvasta uskosta ja toivosta on pidettävä lujasti kiinni. Niinpä taas tallustelin sairaalan ovesta, ihan reippaasti sisään.
Taudin alkuajoista saakka olen avoimesti ja rehellisesti puhunut kaikille taudistani. Omasta mielestäni helpompi, kun kaikki tiesi. Kun hiukset harveni, väsypäivät ym. ei tarvinnut enää selitellä.. Sain olla oma itseni.
Olkapäitä, joihin itkeä, minulla kyllä on. Joskus vain tuntui, etten voi rasittaa läheisiäni/ystäväänikään. Tästä heille kerroin ja suutahduttiin, kertovat sitten, jos eivät jaksa.
Pelko ja ahdistus tulevaa CEF:ä (oli ke 27.3)kohtaan ja tieto, että hoitokäyntini harvenevat kolmen viikon väleihin. Hassua kyllä, mutta ehkä lisäsi omaa tuskaani silloin. Rutinoiduin jo joka viikkoiseen.
Sanotaan, että: tieto tuottaa tuskaa, omalla kohdallani kyllä: tietämättömyys tuottaa tuskaa.
Kiitos tämän foorumin, olen todella paljon tarvinnut,lukenut ja tarvitsen edelleen. Monesta pelosta päässyt yli,kun huomannut, että tämäkin vaiva tai haitta kuuluu asiaan. Hoidot toki ovat yksilöllisiä, mutta kuitenkin samoja asioita käydään läpi..
Haleja ja rutistuksia Kaikille.
Ei sateenkaartakaan synny, ilman vesisadetta :)
- Masennus..Myymi
- Re: Masennus..Melodia
- Re: Masennus..Uppe
- Re: Masennus..Katjuliini
- Re: Masennus..Bente
- Re: Masennus..Elspeth
- Re: Masennus..Myymi
- Re: Masennus..palsternakka