Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Elämä hoitojen jälkeen

Morjens !
Mulla viimenen sädetys 17.9. saikkua olis ollut 28.9. saakka, mutta ehdotin lääkärille, että haluan olla lokakuun loppuun osa-aikasaikulla: soitin keskussairaalaan hoitajalle ja homma järjestyi sitä mukaa -sijaiseni vain sattui saamaan uuden työpaikan 29.9. alkaen, joten mun täytyy nyt sitten vain tehdä kaikki hommat lyhyemmässä ajassa :(
Musta tuntuu ihan hyvältä palata töihin, varsinkin kun muutamme vielä uusiin tiloihin heti alkajaisiksi. Toki hiukan pelottaa, miten sitä jaksaa olla viis päivää viikossa täysiä päiviä, mutta oletan nyt, että tuo osa-aikasaikku vähän helpottaa alkuun pääsyä. Mulla on myös sellainen mutu-tuntuma, että saikkua saa helpohkosti lisää ainakin, jos tuntuu, että henkinen kantti ei vielä kestä töihinpaluuta ja täytyy sanoa, että on mulla tuo fyysinenkin puoli vielä aika heikkoa, vaikka lenkillä päivittäin käynkin: hölkällä oon käynyt vasta kolme kertaa eikä se vielä mitään herkkua ole ollut, joten aikaa täytyy varata vielä ruhtinaallisesti fyysisenkin kunnon kohenemiseen, mutta niin ne immeiset kurssillakin sanoivat, että ainakin puolisen vuotta menee, toisilla kauemminkin...
margitta | 27.9.2008 klo 10:27:28