Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mielialalääke ja vaihdevuosi vaivat

Minä olen käyttänyt Bellegralia viime elokuusta alkaen. Sivuvaikutuksia en ole huomannut. Otan yhden lääkkeen illalla.Se on auttanut nukahtamiseen ja ilmeisesti kuumiin aaltoihin koska ne ovat olleet vähäiset.
Nyt lääke oli loppunut apteekista ja jouduin olemaan pari viikkoa ilman. Pyörin yöt ja heräilin vähän väliä ja hikoilin jonkin verran. Olo oli aamupäivisin sekava pää.
Ajattelin lopettaa koko lääkkeen käytön samalla koska nuo vaivat eivät ole tuon kummoisempia. Yöllä pyöriminen on rasittavinta.
Hain apteekista lisää lääkettä kun ilmoittivat sen tulleen. Silloin kyselin siitä tietoja kun ei netistäkään löytynyt mitään. Siinä on myös torajyvää. Katsoin siitä joskus ajat sitten ohjelman. Nyt olen kahden vaiheilla lääkkeen kanssa. Haluisin myrkyistä eroon mutta sitten joudun käyttmään zopinoksia. Kumpi on vähemmän vaarallista? Tiedä sitä?
meikku | 6.7.2008 klo 12:48:23