Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jippiajei, puoliväli selätetty!

No 37 on mittarissa, mutta peruskunto niin fyysinen kuin lihaskunto on kyllä kieltämättä hyvä. Vähän pelkäsin että mitä tuosta jumpasta, mutta ihan on hyvä olo. Kortisonikuumotus ja punoitus on alkanut, ei muuta. Paitsi että kävin vaa'assa ja lukemat on sellaiset, ettei oo ollut kuin raskausaikana ja suoraan sanottuna v****ttaa ja raskaasti. Ei tällä hetkellä muu otakaan päähän ja väliviikoilla itse asiassa en muuten koko tautia muistakaan paitsi tuosta helkkarin painonnoususta!! Ja se on suoraan sanottuna tällä hetkellä pahinta koko taudissa, ajatelkoot muut ihan mitä lystää tästä kommentista, mutta se on mun kokemus ja mulla on siihen oikeus. Mutta lisätään fyysistä rääkkiä ja karsitaan ruokavaliosta extrat pois, niin ei pitäis ainakaan läskikiloja tulla. Yhtään isompaa vaatetta en aio tämän takia ostaa. Ja uskokaa tai älkää, minkä tämä rouva päättää, se pitää :o)
Katjusmaaret | 10.10.2011 klo 21:15:39