Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Milloin vastustuskyky on alhaisimmillaan?

Minulle on sanottu, että 7. päivä laskee ja siitä voi vielä 8. päivänä laskea alemmaksi, mistä alkaa hidas nousu. Eli molemmat ovat oikeassa, viikon päästä neutrofiilit menevät alas jos ovat mennäkseen ja siitä viikon sisällä kohentuvat pikku hiljaa. Näin siis doketakselista. Cef-hoidossa valkosolujen määrä kuulemma laskee hitaammin ja voi olla alhaisimmillaan juuri uuden hoidon alla eli kolme viikkoa edellisestä hoidosta.

Olen pistänyt Neulastaa, koska ensimmäisen doketakselin aikaan tuli neutropenia. Eilen, viikko toisesta cefistä, kävin muun syyn vuoksi laboratoriokokeissa ja valkosoluarvoni oli 8 eli viitearvon ylärajalla. Neulasta siis toimii. Reilu viikko sitten eli ennen toista cefiä sama arvo oli 5,7.

Minulle cef on ollut helpompi kuin doketakseli. Väsyttänyt kyllä on viikon ja vähän kuvottanutkin muttei noita epämääräisiä doketakseli-oloja ole ollut niinkään.
Maat | 30.1.2014 klo 14:20:45