Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: CEF- miten pahoinvointi etenee?
Hei vaan Tinttu.Sain eilen toisen CEF´n . Taitaa mennä (ainakin minulla)saman kaavan mukaan .Oloni on ollut jo tiputus-iltana melkoisen tukala .olen yrittänyt lääkitä ,mutta kummallakin kerralla tuli yöllä se Yrjö kylään . Kun sain vatsani tyhjennettyä ja lääkitsin uudestaa ,niin olen pystynyt harhauttamaan sen ykän. Olen lääkinnyt säännöllisin välein ja siinä samalla (tai välillä) pyrkinyt syömään jotain pientä ,mikä maistuu .Äsken meni jäätelöä ja mansikoita , maistuivat hyvältä .
Nää oireet ovat niin yksilöllisiä , joillekin ei tule mainittavampia oireita ja ne joilla(kuten minulla) on taipumus matka-tai meripahoinvointiin voivat kärsiä paljonkin ,se on varmaankin sieltä keskushermostosta kiinni ,jos on "heikko-pää", niin minkäs teet .Tänään olen nukkunut koko aamupäivän ja ottanut vieläkin torkkuja .Pää tuntuu niin krapulaiselta , viimeks meni semmoiset 4 päivää tässä krapula-olossa , mut sit alkoi taas elämä voittaa.
Joten Taxoihin verrattuna aikataulu on aivan erilainen ,(ainakin mulla). Täytynee taas ottaa pienet torkut jos jaksain noita Linnanjuhlia vielä katsoa.
Positiivisesti ajateltuna , jokainen tiputus on yhtä lähempänä viimeitä, ja sitten ne on läpikäyty , koville ottaa mut hengissä selvitään.
Lepposaa loppuiltaa kaikille .
- Re: CEF- miten pahoinvointi etenee?liikkeelle
- Re: CEF- miten pahoinvointi etenee?kukkamaaria
- Re: CEF- miten pahoinvointi etenee?Ksantippa