Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Seksuaalisuus ja rintasyöpä
Minulle tehtiin marraskuussa toisen rinnan poisto, olen 46v. Nyt ovat vuorossa hormonihoidot, jotka aiheuttavat kaikenlaista myrskyä mielessä... Mieheni suhtautui todella ihanasti ja on ollut alusta lähtien ihan mahtavana tukena - sovimme että olemme toisillemme rehellisiä ja myös miehellä on oikeus tunteisiin, jos muuttunut ulkonäköni aiheuttaa hämmennystä. Päätimme kokeilla seksiä heti kun pääsin dreenistä eroon eli reilun viikon kuluttua leikkauksesta ja ihan hyvin meni - olihan se sellaista varomista, mutta onnistuminen laukaisi molempien jännitystä eikä tarvinnut pelätä tulevia kertoja :)Kyllähän nuo hormonit vaikuttavat omaan mieleen, ettei tee niin usein mieli, mutta olen aina ajatellut että seksi on kuin liima miehen ja naisen välillä, ei aina tarvitsekaan haluta etukäteen, kyllä se aina kuitenkin tekee ihan hyvää mielelle ja suhteelle - "arkiseksi" silloin tällöin pitää suhteen läheisenä, eikä siihen tarvita erikoisia temppuja. Jos menee pidempi aika ilman sänkypuuhia, niin läheisyys tahtoo "unohtua" ja pinna kiristyy - mieheni aina tästä leikillään mainitsee, että taitaa olla taas aika ;)
Mutta kaikki suhteet ovat erilaisia, tämä toimii meillä ja olemme löytäneet ihanan kumppanuuden kun lapset ovat lähteneet jo kokeilemaan siipiään! Ja sairastuminen lähensi meitä entisestään. Mieheni sanoi heti alussa, että ME selviämme tästä YHDESSÄ!!!
- Seksuaalisuus ja rintasyöpäKaisamaria
- Re: Seksuaalisuus ja rintasyöpäsaltsu67
- Re: Seksuaalisuus ja rintasyöpäSyksy2013
- Re: Seksuaalisuus ja rintasyöpäMinnalla
- Re: Seksuaalisuus ja rintasyöpäHäntäPystyyn
- Re: Seksuaalisuus ja rintasyöpämarkrani
- Re: Seksuaalisuus ja rintasyöpäKristensen