Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jonossa korjausleikkaukseen
Moi,tyksissä mä pääsin jonoon jo nyt, vaikka sytot loppui juuri, ja sädetys on vielä tekemättä. Jono on noin 2 vuotta, mutta lekuri mua onnekkaana siksi, kun imusolmukkeet oli kaikki puhtaita. Hän sanoi, että jonoon voi mennä heti. Ja jonon aikana tulee sitten esille uutta, jos on tullakseen. (?). Mä olen kovasti menossa tram-korjaukseen, jos vaan plastiikkakirurgi suostuu mun napanahkaa käyttämään, kun alavatsalla on kaksi pientä poikittaista arpea. Pitkittäinen arpi on kuulemma enempi este. Ei tää proteesi ole se kurjin juttu, vaan tää rintarasvaton dekolteen alue, joka heti kumartuessa näkyy kurjasti. Tissi kun alkaa ylempää, ja nyt mulla alkaa heti kaulasta alaspäin oikealle täysin rasvaton ohut alue; kasvain oli ylärinnassa ja marginaalien takia kaikki vietiin myös tästä ylempää. Mä olisin tyytyväinen jos jo vain tää rinnan yläosakin korjattaisiin, jotta avokaulaisemmassa puserossa näyttäis ehjältä. HUSissa toimii ilmeisesti tuo puolen vuoden hoitotakuu, tyksissä ei. Mut mä maltan odottaa, tässä tullee nyt uusia työkuvioitakin, joten ihan hyvä että saan ensi vuoden aikaa rauhoittua niitä hoitamaan.
Rauhallista viikonlopun aikaa kaikille siskoille,
t. tella
- Re: Jonossa korjausleikkaukseentoukokuu
- Re: Jonossa korjausleikkaukseentoukokuu
- Re: Jonossa korjausleikkaukseentella