Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ajatuksia

Enhän minä sinulle mitään pahaa tahdo. Tässä vain törmäävät yhteen kaksi maailmaa, jotka eivät ymmärrä toisiaan. Sinä et ymmärrä, miksi me naiset halutaan olla keskenämme puhumassa naisten asioista. Loukkaannut siitä, vaikka miksi siitä pitäisi loukkaantua? Meistä naisista taas monet eivät ymmärrä, mitä sinä täältä haet. Sinulle parhainta vertaistukea olisi mielestäni samanhenkinen ja samanlaisessa elämäntilanteessa oleva mies. Mutta sinunlaisia tunteellisia miehiä on kai harvassa. Oma mieheni ei missään tapauksessa ajattele, että tämä minun sairauteni olisi hänenkin sairautensa. Tietenkin minun sairauteni vaikuttaa kaikkien perheenjäsenien jokapäiväiseen elämään, mutta toisaalta he kaikki, mies ja lapset, pitävät minut maan pinnalla suhtautumalla tähän sairauteen käytännöllisesti liikoja dramatisoimatta ja tunteilematta. Mieheni sanoo aina, että asiat hoidetaan asia kerrallaan, käydään läpi hoidot sitä mukaa kuin niitä tulee eikä höttöillä turhia. Parhaiten hän tukee minua kuuntelemalla minua itseäni, oman vaimonsa tuntoja, ja tietenkin ottamalla omille hartioilleen niitä käytännön askareita, joita minä en nyt jaksa hoitaa.
Janna61 | 14.10.2011 klo 12:54:26