Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Arpakuutiolle
Voin kuvitella kuinka raskasta on odottaa,mutta koeta nauttia upeista pääsiäisilmoista.Puhun nyt omista kokemuksistani,tiedän että minulla on ensimmäinen vuorokausi leikkauksesta pahin kipujen suhteen,mutta nyt kipuja ei ollut.Leikkauksessa olin saanut oxynormia lihakseen ja panadol-valmistetta suoneen, leikkauksen jälkeen kun olin tolpillani minulle asennettiin pca-kipupumppu,jonka avulla annostelin itse kipulääkkeen.Eli painoin ranneketta,kun oli kivuntunne.Pca otettiin pois seuraavana päivänä ja nyt panadol on riittänyt. Ainoastaan kainalossa kiristää.Eri sairaanhoitopiireissä on eri tavat näköjään korjausleikkausten suhteen,koska minulle sanottiin,että ko kieleke tehdään vasta hoitojen jälkeen.Perusteena sanoivat,että hoidot voivat vaikuttaa kielekkeen verenkiertoon. Onko sinulla jo tietoa saatko leikkauksen jälkeen muita hoitoja? Toivon sinulle jaksamista tulevaan ja uskoa siihen,että kaikki menee hyvin :)- Kotona ollaanhelmi08
- Re: Kotona ollaanhassu
- Re: Kotona ollaanhiutale
- Re: Kotona ollaanpistaasi
- Pistaasilletoukokuu6
- Re: Kotona ollaanhelmi08
- Re: Kotona ollaanarpakuutio
- Re: Kotona ollaanpistaasi
- Arpakuutiollehelmi08
- Re: Arpakuutiollearpakuutio