Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Terveisiä Syysunelmalta
Hei Irina, Anemone, Tintti , Hempukka, Aapostikka ja kaikki muut ”vanhat” tutut ja uudet kanssasisaret.
Vihdoinkin saan itsestäni irti sen verran, että muutaman sanasen kirjoitan. Ajattelen kyllä useinkin teitä kaikkia muita ja mietiskelen miten teillä menee.
Minulla oli osapoisto 05/06. Syksyllä Taxotere + Herceptin ja CEF. Lisäksi 25 kertaa säde, viiminen oli tammikuussa. Kainalo 18/10. Elämä jatkuu nyt työn merkeissä. Olemme ukkoni kanssa matkustelleet niin Keski-Euroopassa kuin lapissakin ja ensi kuussa mennään taas lappiin. Kaikki on nyt kohdallani hyvin ja voin elää ns. normaalia elämää. Peruukin heitin rosikseen jo toukokuussa. Nyt mulla on harmaavoittoinen kihartava ja karheahko tukka entisen silkinhienon suoran tilalla. Vointi on kohtalaisen hyvä, tuntuu vain, että voimat ei ole vieläkään palanneet entiselle tasolle. Leikatun puolen käteen on alkanu tulla joskus kiusallisenkin voimakasta puutumista, turvotusta ei ole. Pumppailemalla koitan sitä jumpata. Ja sitten, mulla on yli kaksi viikkoa ollut huomattavan kovaa huimausta ja olen kävellyt suurin piirtein pitkin seiniä. Se sai minut melkein paniikin valtaan, luulin jo, että nyt sinne päähän sitten alkaa muodostua pesäke. Mutta tänään olin pään-CT-kuvassa ja sieltä ei mitään metarin alkua löytynyt. Se huimaus on hyvänlaatuista asentohuimausta, joka johtuu välikorvaan keräytyvästä sakasta. Kyllä nyt tuntuu hyvältä kun on huoli pois.
Te perässä tulijat. Tehkää niin kuin me soutajat tehtiin: Hypättiin samaan veneeseen kaikki. Meidän porukassa se souti joka jaksoi. Väsyneet huilasi välillä. Joskus soudettiin ja joskus rämmittiin umpihangessa, vahvemmat heikompia auttaen ja kannustaen. Yhdessä ponnisteltiin ja vihdoin päästiin vastarannalle nokipannukahville Uskon ja Toivon kanssa. Matka oli raskas ja välillä tuntui, että loppua ei näy, mutta päivä kerrallaan, kyllä se päämäärä saavutetaan.
Voimia ja jaksamista teille kaikille
- Terveisiä SyysunelmaltaSyysunelma
- Re: Terveisiä SyysunelmaltaKarhutar
- Re: Terveisiä SyysunelmaltaMeriTuuli
- Re: Terveisiä SyysunelmaltaSyysunelma