Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Me Naiset

moi

mistäpä elämässä koskaan tietää. mä olen itse ajatellu sitä näin, että eikö ole parempi elää hyvässä toivossa paremmasta kuin toinen jalka haudassa?

niinhän ne lääkärit varsinki sanoo, ettei tästä parane koskaan täysin mutta mitä sitten. jos hyvillä hoidoilla elämä jatkuu niin hyvä niinkin. lääkärin suusta sekin että vaikea antaa ennustetta, jotkut elävät kuukausia, jotkut vuosikausia jotkut jopa vuosikymmeniä.mä ainakin aion elää pitkään!

toisaalta onpa noita kuultu juttuja siitäkin että joskus, harvoin kylläkin, saadaan jopa kokonaan parannettua.siihen asiaan nojaten mäkin kyllä toivon, että jos tässä tarpeeksi pitkään sinnittelee mukana niin on edelleen hyvä toivo siitä paremmasta. tämänhetkinenkään ei kyllä tunnu yhtään pahemmalta.

itselleni on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista viimeisen kahden vuoden aikana mutta voisimpa sanoa, että kaksi syöpäleikkausta ja viikon päästä kahdet syöpähoidot saaneena olen enemmän elossa kuin koskaan ja se on hyvä se!!!!

tsemppiä ja lippu korkealle!hyvää syksyn jatkoa!

riikka75
riikka 75 | 2.10.2008 klo 21:11:32