Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jäykkyyttä, kipua ja särkyä jäsenissä

Moi....

Olen 46 vuotias nainen ja minulle on kolmannen kerran uusiutuneen rintasyövän hoitoon annettu viimeisin taxotere n. pari kuukautta sitten ja nyt jatketaan herceptinillä vuoden loppuun, olen saanut myös päähäni sädehoitoa vuoden alussa.

Jo kauan aikaa on kolottanut jalkoja - kantapäät ihan kun puuduksissa, samoin varpaat. Polvet ovat kipeät, varsinkin aluksi kun lähtee kävelemään ja tosiaankin on kun vanha mummo kun nousee autosta. Selkäsärkyjä on myöskin, varsinkin aamuyöllä. Sormia puuduttaa ja särkeekin. Syön kipuihin Panadolia, mutta en ihan säännöllisesti. Ei lääkärini ole ehkä ihan tosissaan ottanut kipujani ja kyllähän mä pärjään näiden kanssa.
Jumppaan pallon kanssa ja käyn lenkillä jalan ja pyörällä ja uimassa - olen päättänyt että sohvalle en kyllä jää maata.
Sellainen käsitys minulla on että taxoterestä nuo kaikki johtuvat, saattaa kestää kauankin ennenkun menee pois.
seliisa | 12.10.2006 klo 14:53:33