Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpä?
Mene ihmeessä nopeasti lääkäriin.Minua hyppyytettiin melkein 2 kk kodin ja sairaalan väliä.Kipuna alavatsassa oli todella kovat.Lopulta menin yksityiseen lääkäriin ja siellä todettiin ,että minulla on kasvain munasarjassa.Menin siitä paikasta sairaalan päivystykseen ja sitten rupesi tapahtumaan .Oli tietokonekuvaus ja tähystyksiä ,verikokeita CA 12-5 oli minulla todella korkea 1100 ja .Tuli kiire leikkaukseen .Se oli vaikea mutta meni hyvin kuitenkin.Sain solunsalpaajia ja tuli 1vuosi tervettä aikaa sitten uusiutuminen ja uusi leikkaus ja solut taas 1,5 v tervettä aikaa ,sitte metastaasi aivoissa .Leikkaus ja sädehoito ja nyt on solut menossa.Uskon että tämäkin menee hyvin,mutta syöpä on niin keiro kaveri että aina ei tiedä.Minä kuitenkin taistelen ja aion voittaa tämänkin sodan joten tsemppiä vaan sinullekin- Munasarjasyöpä?Liekku
- Re: Munasarjasyöpä?melanooma
- Re: Munasarjasyöpä?leila
- Re: Munasarjasyöpä?räpsy
- Re: Munasarjasyöpä?Liekku
- Re: Munasarjasyöpä?soikku
- Re: Munasarjasyöpä?piirre