Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Oletko tullut jätetyksi kun sairastuit rintasyöpään?
Hei,ensinnäkin olen todella pahoillani puolestasi, että tällaisella vaikeimmalla hetkellä toinen ei kestäkään rinnalla vaan pakittaa pois. Sillä varmaan juuri siitähän tässä on kysymys, että ei osaa eikä uskalla käsitellä asiaa, on helpompi poistua.
Minulle kävi vähän päinvastoin, omalla kohdallani kun sairastuin syöpään, en kylläkään rintasyöpään, mieheni osoitti odottamatonta vastuuta ja voimaa ja tukea. ;eillä on takana pitkä suhde ja jo viisi lastakin, mutta omasta mieletäni minä olen aina ollut meidän suhteessa se koordinaattori ja lopullinen vastuunkantaja, aina järjestänyt kaikki asiat, ehkäpä liiankin kanssa....
Ja kun sairastuin, pelkäsin, että kaikki romahtaa ja saan lohduttaa vielä miestäkin, mutta toisin kävi, hän otti sujuvasti ohjat käsiin, osoitti että kaikki hoituu, minä voin keskittyä itseni hoitamiseen. Ja mikä oli kaikkein tärkeintä, hän teki minulle selväksi, että tapahtui mitä tapahtui, me ollaan tässä yhdessä:) Tämä onkin ollut yksi tämän sairauden hyviä anteja, jos niitä pitäisi löytää, se että meidän välimme ovat lähentyneet.
Mutta tiedätkö mitä, sinä löydät vielä itsellesi kumppanin, joka seisoo vierelläsi hyvinä ja huonoina aikoina. Vaikka onkin kohtuutonta sairauden lisäksi joutua hylätyksi, toivon sinulle valoisampaa kevättä ja uskoa huomiseen!
- Re: Oletko tullut jätetyksi kun sairastuit rintasyöpään?cry