Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Neutrofiilit?
Mulla oli samnakaltainen tilanne kun sulla näyttäis olevan. Mulla jätettiin viimeinen hoito antamatta pitkittyneen neutropenian takia. Sivuoireet alko olla jo niin vakavia.Mulla neutrofiilit oli hoitojen ajan koko ajan tosi matalat, jonka vuoksi hoidot viivästy monesti. Mie sain kanssa neulastan muistaakseni joka hoidon aikana, eikä se juuri vaikuttanut. Hetkellisesti vaan.
Kotona lomilla pistelin neupogeneja tosi paljon. Sillai ne solut sit aina nous sen verran, että hoito voitiin antaa. Nyt kun mun viimesistä sytoista on puoli vuotta ja säteistä n. 3kk, mun neutrofiilit (muutkin veriarvot)on vieläkin olleet liian matalalla, että ylläpitohoito voitais alottaa.
Mulle sanottiin että kyllä ne arvot pikkuhiljaa nousee. JA onhan ne jo huomattavasti noussut. Viimiestä hoitoa ei mulle siis kuitenkaan pystytty antamaan.
- Neutrofiilit?kikiki
- Re: Neutrofiilit?evena