Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tramiin vasta menossa

hei!

Eka viikko menee sairaalassa ja toinen viikko ihan kotioloissa. En jaksanut edes kauppaan mennä, liikkuminen oli raskasta ja teki kipeää. Tukivyötä joutuu pitämään alussa eli housut/farkut täytyy olla löysät. Minä pidin tukivyötä 2 kuukautta aina ulkona ollessani, selkä väsyi muuten.

Ehkä kolmannella viikolla kävin lenkillä, kävelin ehkä pari sataa metriä ja tosi hissukseen. Nyt vasta 2.5 kuukauden kuluttua olen aloitellut vatsalihasliikkeitä, tosi varovasti. Toipuminen on kovin yksilöllistä, mulla se kesti kokonaisuudessaan aika kauan, vaikka vatsa ei koskaan kauhean kipeä ollutkaan. Töihin paluu tuskin onnistuu ennen 6 viikon sairaslomaa. Anna itsellesi aikaa ja rauha toipumiseen, ettei vaan tule mitään vaurioita. Jumppaliikkeitä kannattaa aloittaa mahd. pian, otin särkylääkkeitä että pystyin tekemään.

tsemppiä sulle! mimi
mimi | 21.1.2010 klo 20:09:48