Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: luustokuva
Pitkästä aikaa minä taas täällä palstalla (2011 sairastunut olen, leikattu, sytoilla hoidettu, rekonstruktio tehty kerran leikattuun ja sitten toisen kerran terveeseen rintaan korjaus, tamot menee).... soittelin tänään TAYS oirepolille, kun olen nyt kesästä asti kärsinyt selkäkivusta alimman lannenikaman tienoilla. Sunnuntaina sitten nostaessani koiran ruokakippoa lattialta meni jalat alta kun niin paljon vihlaisi. Normaalistikin siis on nyt tietyissä asennoissa, kumarasta noustessa jne tehnyt tuota, että vihloo, mutta ei noin pahasti. Eilin sitten kun töissä ketetroin erästä asiakasta jouduin kesken toimenpiteen pudottautumaan polvilleni lattialle, koska ko. asennossa en vaan enää pystynyt seisomaan ja ylöspäin en pystynyt selkää suoristamaan.Hoitaja oirepolilla totesi, että eihän tuosta voi tietää huolestuako vaiko eikö, niinkun ei voikaan. Mutta kuulemma perästä kuuluu lähete joko ihan natiivirtg-tutkimukseen tai sit gammakuvaukseen.
Ei kauhean loistokkaat fiilikset siis...
- luustokuvaLilliant
- Re: luustokuvataiza
- Re: luustokuvatoimasan
- Re: luustokuvaSantruzka
- Re: luustokuvaLilliant
- Re: luustokuvaSantruzka
- Re: luustokuvaKatjusmaaret