Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Suomalainen mies ei puhu

Heippa vaan.

Ja myös täällä kuulostaa tutulta. Meillä mies rupeaa korottamaan ääntänsä aina kun on edessä asia johon hän ei voi tehdä mitään. Tulee kai semmoinen avuton olo kun ei voi auttaa. Kun lapset itkivät pienenä niin se oli varma hepulin paikka kun ei voinut tai tiennyt mistä se johtui. Eikä voinut auttaa.
Meillä on kanssa ninun puolella puhuttu aina kaikki asiat halki suoraan ja isännän puolella on hyssyelty. Mahtaako sillä olla osuutta asiaan että olen etelä-savolainen ja nmehen suku taas lähtöisin pohjanmaalta. Tuumasi mies tässä kerran että "mahtaa olla kivaa kun mulla p.....a olo ja sinä tosi kipeänä niin voi talossa olla huutoa (miehen mieli alat vaihtelee tyroksiini lääkityksen takia aika paljon). Joten tästä on hyvä jatkaa iloisin mielin eteen päin.
Kerra olin semmoisella luennolla jossa puhui joku psykogoki miehen ja naisen välisistä eroista ja kun niitä ajatteli omalla kohdalle niin kyllä niissä on paljon saman kaltaisuutta.

Kylläpä tuli taas sekavaa ja noi kirjotus virheet.

Terveisin Kutri
kutri | 21.5.2007 klo 12:56:27