Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pahoinvointilääkkeet
Heippa,minulle Syöpätautien klinikalla lääkäri kirjoitti reseptin millä sai Primperanin sekä Kytrilliä.Primperania suositeltiin syötäväksi, mutta jollei siitä olisi apua, niin sitten Kytrilliä lisäksi.Apteekissa tarjosivat halvemman version samaa lääkettä kuin Kytril, joten minulla on sitä varalta.
Kun otin Pimperania ohjeiden mukaan sain valtavan allergiakohtauksen, jossa nielu ja kieli turposivat, jotta meinasin tukehtua. Onneksi sain avun ajoissa ja nyt Primperan on minulle ehdottomasti kiellettyjen listalla.
Sitä toista pahoinvointilääkettäkään en ole tarvinnut ja tuntuu tässä vaiheessa, uskallanko ottaa sitäkään, sellainen kammo Primperanista jäi...
Tiputuksen yhteydessä annettava pahoinvointilääke on riittänyt tähän asti. Tänään oli 5.CEF hoito ja kolmen viikon päästä viimeinen 6.kerta. Ihanaa ja sitten voin vain toivoa, että tauti on toivottavasti voitettu kanta !
Älä turhaan jännitä etukäteen, sillä voithan ihan hyvin selvitä ilman mitään lisä pahoinvointilääkkeitä, kuten minäkin tähän asti.
Onnea matkaan! T:Kerttuli
- PahoinvointilääkkeetSitähän se oli
- Re: Pahoinvointilääkkeetmemmuli
- Re: PahoinvointilääkkeetKerttuli