Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintasyöpä (kö)

kiitos teille vastauksista.

helpottaa jo kun saa positiivisia vastauksia, antaa ikäänkuin rauhaa mielelle :)

tietysti sitä ei voi olla stressaamatta, mutta olen koittanut käyttää ystävääni huumoria tämänkin kanssa.
todennäköisyys siihen että se on joku harmiton tai semiharmiton juttu on suurempi, mutta kun ei tiedä, niin se tietämättömyys itseasiassa stressaa enemmän, kuin mikään muu. odotan lääkäriaikaani kuin kuuta nousevaa, ihan vaan että saisin sen varmuuden siitä mikä se on...

ja kyllä, aion ehdottomasti vaatia että tukivat ihan kunnolla, ja painotan että minua kehotettiin jo vaatimaan että neulanäyte otetaan, ihan jo siksikin että muulla tavalla sen laatuisuudesta on varmaan vähän paha arpoa onko pahan vaiko hyvä laatuinen :)

eiköhän tämä tästä, olisi mukava kuulla tarinoitanne että miten löytyi ja mitä löytyi, mitä oireita on ollut ja missä nyt mennään :)

onko ne hoidot aina kamalan rankkoja, ja miten kaikki käytännön asiat, kuten sairaalamaksut yms, mitä mahdollisesti tulee, miten olette hoitaneet ja mitä kautta.. niitäkin tulee ajateltua ja stressattua ihan väkisinkin, kun olen aika pienituloinen yms..

poppana | 16.10.2011 klo 21:29:36