Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

sädehoitolaiset, oletteko kuulolla?

Tsemppiä Lillukalle viimeiseen sädehoitoviikkoon. Ajattele, sitten se on ohi. Minä täällä rannalla jo odottelen muita saapuvaksi. Kesän lapsella taitaa olla muutama viikko vielä jäljellä. Muut taisivat olla alkuvaiheessa, Sartsa ainakin (jos nyt muistan oikein).

Mulla nyt viikko sädehoidon päättymisestä. Iho on alkanut kuoriutua, ylhäällä jo aika hyvännäköinen. Alhaalta vielä ihoa lähtee ja punoittaa. Rasvannut olen Bevitalla useita kertoja päivässä, on sopivan paksua ja miellyttävän tuntuista. Ehkä ensi viikolla jo on parempi, eikä enää niin kutiaisi ja sattuisi. Kaikenlaisia tuntemuksia kyllä on haavalla ollut, mutta toivotaan että kuuluvat asiaan.

Olo on aika hyvä, mielikin on positiivisempi. En enää viitsi niin murehtia tulevaisuutta, otetaan vastaan mitä annetaan ja pyritään sitten elämään sen kanssa. Ja on tämä nyt niin ihanaa, kun ei ole elämä niin aikataulutettua. Osaan eri tavalla nauttia rauhasta. Olemme suunnittelemassa automatkaa Keski-Eurooppaan ja sitten olemme hakeneet sinne Meri-Karinan perhekurssille. Nyt tuntuu, että haluaa tehdä kaikenlaista. Onko se sitten ajan takaisinottamista vai mitä, mutta ainakin syöpä unohtuu. Ainakin välillä. Palstalla olen vielä päivittäin käynyt, pakko käydä lukemassa muiden kuulumiset. Vaikka aina en mitään kirjoittelekaan. No lomalla viimeistään irtaudun täältä. On tästä kyllä ollut suuri apu koko projektin kestämisessä.

Tsemppiäja voimia kaikille putkessa rämpiville! Kyllä se loppu siellä häämöttää.. :))

mimi
mimi | 17.6.2007 klo 23:10:19