Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huonoa kuntoako?

Jaahas.

Hyvä kuulla ja osata varautua. Mulla sytot puolessa välissä ja koira pitää minua liikkeellä x 3 päivässä, joten huonoinakin päivinä kävelyn yhteissaldo on vähintään 4-5 km.
Nyt olen huomannut, että portaat ja mäet on pakko taapertaa tosi hitaasti ja kaikki kotihommelit, joissa kädet joutuu enemmän puuhastelemaan, nostavat äkkiä pulssia.
En ole yhtään yrittänytkään revitellä, kun mulla on lisäksi tuo Herceptin-tiputus viikottain ja se saattaa aiheuttaa sydämen vajaatoimintaa (palautuva tosin). Olen myös syntynyt 50-luvun puolella, mutta liikuntaa olen aina harrastellut, joten se ehkä edesauttaa tätäkin jaksamista.
Vähän pakkas naurattamaan,kun tänään pikkuisen siivoilin ja vaihdoin petivaatteita. Seisoin terassilla tuolin päällä ja leyhyttelin peittoa joten kuten ilmassa... joskus on ravistaminen käynyt huomattavasti rivakamminkin!!
palsternakka | 4.5.2013 klo 19:54:21