Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintaproteesista
Hei!Olen kyllä miettinyt tuota tarraproteesia jos hankkisi. Täytyy odotella ensin että onko tietoa millon pääsen korjaukseen etten turhaan sitä tilaa itselle. Jostakin luin että proteesin kanssa voi nukkua.Onhan niitä yöpaitojakin myynnissä Amoenassa joissa on tasku. Itse en ole kokeillut sitä mutta tuntuu jotenkin siltä että meneekö se rikki nukkuessa. Meillä varsinkin kun on kissa joka tykkää tulla nukkumaan viereen voi kynsillä sen rikkoa, pehmoprotesilla olen nukkunut joskus. Paljon olen ilmankin proteesia kotona mutta muualle en lähde ilman sitä kun rintava olen luonnostani niin sen huomaa helposti. Töitäkin mietin miten voin tehdä kun olen hoitoalalla ja joudun paljon nostelemaan potilaita että mitenkähän se onnistuu proteesin kanssa. Mutta eiköhän tässä mennä näin kun on menty jo puoli vuotta, jotenkin sitä on sinut asian kanssa.
Mukavaa päivää !!!
Memmu
- RintaproteesistaMemmu66
- Re: RintaproteesistaKarhutar
- Re: RintaproteesistaMemmu66
- Re: Rintaproteesistahelkky
- Re: Rintaproteesistataistelu-62
- Re: RintaproteesistaMemmu66