Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Sytot toivottavasti ohi...jännitys kasvaa
Hei, olen tietoisesti ollut pois sivustoilta, kun yritän uudelleen suuntautua ja vahvistaa uskoa siihen ettei minulla ole syöpää enää missään. Merkkeri on pysynyt hyvin 11 eli tosi alhaalla, mutta siihen ei voi täysin luottaa. 10.11 pet/ct ja 16.11 kuulen tuomion. Eli joka ei mitään hoitoa enää tai avastin estolääkkeeksi vuodeksi tai sytostaatti xeloda jos aktiivisuutta löytyy. Ultraäänitutkimuksessa ei koko aikana mitään uutta ole ilmaantunut, ne ns. nesteiset lokerikot,mitä epäillään leikkaus jäänteiksi ovat ennemmin pienentyneet. Lääkärit ovat toiveikkaita, mutta eivät uskalla sanoa varmasti ennen kuvausta. Töihin menosta vaikka jo joulukuun alusta on puhuttu, pelkään niin että petyn. Varsinkin kun lääkärini sanoi että jos yksikin solu elossa on niin sitten ei voi enää parantaa, vaan jarruttaa. En oikein voi sitä ymmärtää, kun syöpää kuitenkin niin vähän mistä ne voi tietää ettei sitä saada pois seuraavalla myrkyllä? Avasti estolääkkeen aloitus epävarmaa, koska siinä ne tulppa riskit, mutta jos ne isolla joukolla kohdallani siihen päätyy, ei kai minä voi muutakuin ajatella että ovat sen tarkkaan miettineet ettei sitä niin kauheasti voi pelätä, vai mitä? Kauhea paikka mennä kuulemaan tuomiota. Nyt tietävät jo syövästäni että vaikka on agressiivinen, niin se on käyttäytynyt rauhallisesti ja on ollut hoitomyönteinen eli toiminut annettujen hoitojen mukaisesti ja näyttäisi että leviää kuitenkin ensin paikallisesti. Ajattelen siksi että jospa se ei sitten vaikka uusisikaan ollenkaan vaikka suuri uusimis riski on, koska muutenkin käyttäytynyt toisin kuin kirjallisuus väittää. Pitäkää kaikki peukkuja että syöpäni olisi poissa ja pääsisin aloittamaan työt vuoden vaihteessa, saisi muuta ajateltavaa...- Sytot toivottavasti ohi...jännitys kasvaariitta47