Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kutri!!
HeippaMinä pääsin seuraavana päivänä kotiin ja varmaan se on yleinen käytäntö jos ei kainaloa jouduta tyhjentämään. En osaa sanoa kuinka silloin pääsee kotiin kun ei ole oma kohtasta kokemusta ja en muista mitä muut siskot on asiasta kirjoittanut.
Joo multa otettiin vain yksi imusolmuke pois. Se tutkittiin leikkauksen aikana ja kun siitä ei löytynyt tautia niin muut jätettiin rauhaan. Se on ns. vartiaimusolmuke. Eli se on ensimäinen solmuke johonka tauti olisi iskenyt jos on mennyt imusolmukkeisiin. Tietysti jos siinä on tauti niin silloin putsataan kainalo. Niitä voi olla joskus useampikin johon varjoaine kulkeutuu ja jotka tutkitaan. Näin ainakin minä olen ymmärtänyt asian.
Se on kiva kuulla että olet rauhottunut. Vaikka sanotaan että tieto lisää tuskaa se myös helpottaa. Itse halusin tietää eri vaihtoehdot mitä tapahtuisi jos olisi niin tai jos olisi näin.
Minua se helpotti kovasti kun oli jokin haju siitä mitä on kenties edessä. Eihän sitä koskaan varmaksi tiedä ennen kun on leikkaus ohi.
Toivottavasti pääset pian sinne leikkaukseen ja kaikki menee hyvin. Itse olen toipunut aina leikkauksista hyvin ja ei ole paljon tarvinut lääkeitä syödä kipuun.(leikattu 8 kertaa yhteensä miloin mistäkin)
Voimia odotukseen ja jaksamista
Terveisin Kutri
- kutri!!hiutale
- Re: kutri!!kutri
- Re: kutri!!hiutale
- Re: kutri!!margitta
- Re: kutri!!ellinoora
- Re: kutri!!hiutale