Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ja taas siirtyy alotus

Hei Kutri,

Kaikki tuollaiset viivästykset harmittavat aina, mutta ole onnellinen siitä, että sydämestäsi pidetään näin hyvää huolta. Minulta Herceptin - isolla annoksella otettuna - loppui kolme viikkoa sitten, ja tänään aloitettiin CEF sen suurempia kyselemättä. Itse tietysti avasin suuni ja kyselin, että kai jotakin seurantaa joskus järjestetään, kun näinkin ripeällä aikataululla mennään eteenpäin, mutta vastaus oli EI, ellei sitten ole ollut oireita - "Onko ollut?", kysyi hoitaja sitten heti. No ei ole ollut, piti tunnustaa, mutta olen ymmärtänyt että ne saattavat tulla näkyviin pitemmälläkin viiveellä, ottaen huomioon että Herceptin poistuu elimistöstä vasta noin 15 - 22 viikon kuluttua yhdeksän viikon hoidoissa.

Se on myös hyvä asia, että saat maksan ultraäänikuviin. Se kun antaa mielenrauhaa jatkoa ajatellen. Et sen kummemmin eritellyt, mikä maksa-arvoista oli koholla, mutta jos se oli S-ALAT, niin sen todennäköinen kohottaja löytyy syömistäsi lääkkeistä. Minulla ALAT oli viimeisessä taxossa kohonnut 60:een, mutta tullut nyt takaisin alas, kun olen päässyt eroon allergialääkkeistä. Muut maksa-arvot ovat olleet koko ajan hyvät.

Toivotaan, että tämä vastoinkäyminen jää Sinulla yksittäiseksi.
Nyt koetan syödä jotakin, ettei pahoinvointi pääse iskemään:)

T. Karhutar *juuri tiputuksesta tulleena*

Karhutar | 26.9.2007 klo 14:14:14