Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!

Miten olette saaneet elämänne järjestymään hoitojen jälkeen? En ole kovin ahkerasti palstoilla käynyt, koetan 'vieroittaa' itseäni jatkuvasta syövän miettimisestä. Huomaan kuitenkin, että ajoittain tarvitsen palstan tarjoamaa tukea. Sitä kai näitä lueskellessa käy itsekin vielä läpi omaa sairastumistaan...

Mulla oli siis viiminen syto 11/2012. Sen jälkeen aloitin tamot ja nyt menee Zoladex piikki myös kerran kuussa. Tutuksi on tullut kuumat aallot nivelkipuineen. Kaksi kontrollia jo takana joten tiedän senkin, kuinka ennen kontrollia voi jännittää. Nyt olen menossa mammoon ja magneettiin. Jos niissä kaikki kunnossa lähtee lähete plastiikkakirurgille. Sitten olisi edessä korjausleikkaus ja samassa yhteydessä terveen rinnan rintahauhaskudoksen korvaaminen silikonilla. Olen nauttinut kesästä ja matkustellut. Välillä vieläkin tulee ajoittain kurjia fiiliksiä. Onneksi niistäkin on toistaiseksi noustu. Olisi kiva kuuda kuulumisianne. Kaikke hyvää elämäänne toivottelee Katjuliini
Katjuliini | 20.7.2013 klo 16:30:08